Закупівля офісних меблів для кабінету видачі ЗПТ

Закупівля офісних меблів для кабінету видачі ЗПТ у КНП "Львівській обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень" Львівської міської ради в рамках проекту “Облаштування сайтів ЗПТ задля якісного супроводу ЛВІН у програмі ЗПТ»” за підтримки МБФ Альянс громадського здоров’я за програмним компонентом 55 А.

“Благодійний Фонд «Всеукраїнське об’єднання людей з наркозалежністю (ВОЛНА)» оголошує конкурс з аналізу цінових пропозицій з надання наступних послуг закупівлі офісних меблів для кабінету видачі видачі ЗПТ у КНП "Львівській обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень" Львівської міської ради в рамках проекту “Облаштування сайтів ЗПТ задля якісного супроводу ЛВІН у програмі ЗПТ»” за підтримки МБФ Альянс громадського здоров’я за програмним компонентом 55 А.

 Кількість найменувань – 4

НАЙМЕНУВАННЯ

• Стіл офісний 1 штука,

• Стілець офісний 2 штуки,

• Шафа офісна 1 штука,

• Настільна лампа 1 штука

Додаткові умови:

• Офісні меблі повинні бути у готовому вигляді (зібрані)

• ФОП або установа, яка буде постачальником, знаходиться у Львівській області.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відпуск меблів без ПДВ.

Цінові пропозиції та документи просимо надсилати на електронну пошту : info@volna.in.ua

Останній термін подання документів 31.08.2021 р до 15.00.

БО БФ «ВОЛНА» не коментує рішення про відбір постачальника, але гарантує проведення аналізу цінових пропозицій на основі чесності та прозорості.

 

Залишились питання?

Залиште свої контактні данні, і ми зв'яжемося з Вами якнайшвидше, щоб відповісти на ваші питання та допогти Вам

2019, "ВОЛНА", Всі права захищені